2008. június 22., vasárnap

Fagyi maskeppen

Na jo, szerintem azt mar tudjatok, hogy en `kicsit` szigoru vagyok edesseg ugyeben:-) Szeretem, ha inkabb gyumolcsot, vagy kalacsfelet esznek es ha lehet keves finomitott cukrot. Na de a gyerek ugye enne edesseget (en is:-D) .... sutok en, de azert jo lenne kicsit kitrukkozni oket.:-)
Nekem fagyira van ket jol mukodo otletem, az egyik szolot leszemezve a melyhutobe tenni ugy egy ejszakara. Nagyon finom! Ha igazan fagyi kinezeture akarom, akkor egy evopalcara felszurok 4-5 darabot:-)
A masik (mikor epp nincs fagyigep). Egyszeruen almaszoszt fahejjal, vagy eperrel osszeturmixolok es muanyag (olyan eldobhatos) poharba teszem, beleallitok egy fapalcikat es mikor megfagy szepen kijon a poharbol. Nemreg beszereztem kis muanyag poharkat, ami alul tekerheto es igy nem csopog a fagyi.
Nagyon orulnek ha meselnetek olyan trukkoket, amivel konnyebb az edesseg kerdese ..... edesseg is meg nem is.

3 megjegyzés:

Zelnice írta...

Nekem eddig az egyetlen ilyen ötletem az aprítógépben krémesre kevert tejföl+túró mézzel,épp csak hogy édes legyen + egy kis mazsola. Az aprítógép azért jó,mert nagyon jól eldolgozza a túró darabkáit.Én így jobban szeretem.

Kata írta...

Ez a szőlős ötlet szuper!
Nálunk óriási kedvenc a gyümölcsös joghurt fagyi.
Natúr joghurtot egy kis mézet és fagyasztott gyümölcsöt beteszek a mixerbe, összeaprítom, és tálalom. Minél több a gyümölcs, annál finommabb és annál inkább fagyiállagú lesz az egész. A maradékot pedig jégrém formájú műanyag edénykébe teszem, aminek az alja eg pici peremes pálcika. Az enyémek imádják, még ha csak sima limonádét fagyasztunk le akkor is. A cucc az ikeából való, de már évekkel ezelőtt vettem. Holnap szívesen lefotózom. :o)

kastanie írta...

nagyon finom fagyinak a hámozott banán fóliába csomagolva és lefagyasztva
Nagyon jó a citromos fagyi is, citrom, joghurt, cukor összekeverve, lefagyasztva.