2008. június 19., csütörtök

Meggyes véletlen


Én most szintén meggyes kevert tésztát adnék közre,de csak azért,mert véletlenül készült,és nagyon jó lett! Az ilyesminek pedig(hogy mégsem ment a kukába,sőt)nagyon tudok örülni! :-)

Szóval vizes piskótát akartam keverni(a többediket a napokban),beletettem a tálba 15 dkg cukrot,4 ek. vizet és 3 tojássárgát.Ezután,számomra megmagyarázhatatlan okokból tettem hozzá 17dkg margarint. (ugye a piskótába nem kéne)

Ha már így jártam, alapos habosra keverés után nosza hozzá a 20dkg liszt és még fél sütőpor,hogy a margarintól elnehezült tészta azért ne legyen rágós palacsinta.Végül a csipet sóval felvert tojásfehérje.
A tetejére morzsában megforgatott meggy került,bőven.

Izgultam,mi sül ki belőle,de ajánlom,mert nagyon finom,omlós lett!Nekem jobban bejön,mint a piskótás-meggyes változat.

Nincsenek megjegyzések: