2008. június 25., szerda

Remoska - kisgép

Gondolkodtam, mit muathatnék be kedvenc konyhai gépként. Nálam az első helyen a kézi keverő robotgép van, de aztán eszembe jutott a Remoska.
Azelőtt még a nevét se hallottam, olyan oroszosnak látszott, a miénk cseh gyártmány, elég régi darab. Anyukám kapta a szomszéd nénijétől új állapotban, de ő sem használta, férjem ismerte és elkérte, így került hozzánk.
Úgy működik, hogy van egy edény, aminek a fedele fűt elektromosan. Az a jó benne, hogy nem kell a nagy sütőt bekapcsolni nagy melegben, helyben sütöget, nincs miatta nagy hőség, gőz, szag. Nálunk a főzés úgyis villannyal megy. Volt már, hogy egyben húst sütöttünk benne, de kuglófszerű süteményhez is van egy középső betétje. Most a nagy melegben lehet, hogy elő is veszem.

4 megjegyzés:

Katbo-Réka írta...

Az anyunak is van ilyen csodája. Gyerekkoromban már szinte családtagnak számított. Jött velünk minden nyaralásra. Már elég rég nem láttam, lehet, hogy nyugdíjba ment?

Zelnice írta...

Na ere meg én mondom:jé,lehet ilyet kapni?

kastanie írta...

Lehet, hogy Csehszlovákiában vették akár a 60-as években, nálunk sose láttam ilyet. Mikor pár éve hozzájutottunk, interneten kerestünk rá, keveset találtunk. Most pedig sokat találtam angolul is, úgyhogy lehet, hogy külföldön divatba jött.

Unknown írta...

Szióka, Zsuzsa vagyok szeretnélek megkérdezni, hogy tudsz-e olyan helyet, ahol esetleg lehet ilyen föző edényt kapni. A mienki is már hozzánk nőtt, de sajna a mai napon megadta magát.

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kivánok.

üdv. Zsuzsa